QUI SÓM

La Nostra història

Fa uns anys un grup d'amics amb una clara vocació naturalista es reunien al voltat dels Xots (Otus scops) de Gavà, amb l'observació de la davallada de la població reproductora va començar el projecte Xot.

Al voltant del projecte ha crescut un grup de gent il·lusionada per tirar endavant el projecte i molts altres que n'aniran sortint. Aquest grup ha constituït l'Associació Naturalista Xot.

Petits canvis que deixen empremta al territori

L'estudi i la defensa dels Strigiformes de la zona. La realització de jornades d'anellament. La participació en programes de ciència ciutadana. La participació activa en estudis de les aus i els seus entorns. La formació de naturalistes i els projectes amb les escoles, son alguns dels exemples dels projectes que son possibles amb moltes ganes i alguns recursos i que tenen un impacte molt alt al territori.

EL NOSTRE EQUIP

Coneix als fundadors d'ANAX

David Aroza

Tresorer, natutralista incansable i expert en fotografia.

Carles Surià

Secretari, naturalista i fotògraf.

Rafael Gozález

Vocal, anellador expert i agent rural del parc natural del garraf.

Jordi Jimenez

El nostre president, lider i ànima dels projectes.

I ARA?

Recolza els nostres objetius

© 2018 Associació Naturalista Xot | Tots els drets reservats.
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar